S1, E3: NAVI and Vitality face defining moments in their Club Championship quests. For NAVI, CS2 is a mission of national pride, with a grand final against G2 and ex-prodigy m0NESY symbolizing hope. Vitality falters in CS2 but finds purpose through its dominant MLBB women’s team, as sisters Cinny and Chel fight through grief and pressure, turning their run into a powerful statement for women in esports.