Fall Back to Rumspringa Forward
S2, E7: Camille, Tye and Angie attempt to recreate a Girls Trip to Puerto Rico, as they try to cheer up Quinn; Camille works on her project while dealing with guilt; Tye clings to her youth; Angie tries to connect with Mike.