Fear and Loathing in New Vegas
S1, E5: Nadine and Harold's dark intentions take shape. The Committee's spies entrench themselves in New Vegas, where Flagg is building his own society. Frannie hatches a plan to confirm her suspicions of Harold,while Mother Abagail seeks divine council.