Finale
S13, E15: Aided by mentors and former competitors, the last two chefs face off for the final time. They cook for judges Emeril Lagasse, Dominique Crenn, Jonathan Beno, Hubert Keller, Charlie Palmer and Jean-Georges Vongerichten.