First Flight; Pilot Error
S1, E1: Kit receives a surprise package on her birthday containing The Rocketeer's helmet, which Grandpa Ambrose immediately recognises as belonging to the famed superhero; Grandpa Ambrose and Tesh help Kit with her training.