First Love With Social Anxiety Tastes a Lot Like Moldy Bread
S1, E2: After a very bland breakfast, Zagan realises he has no idea what people eat; Nephy offers to make him a homecooked meal, and the two set off to buy ingredients from a nearby town; however, financial troubles and highwaymen prevent smooth travel.