FLAG 5.0 Idol Bomb!!
S1, E5: Current pop idol Kanon Nakagawa is actually a student at Maijima Academy and is coming back, causing an uproar. Keima doesn't recognise her as an idol, but Elsie does see the evil spirit hiding inside her.