Future Avengers Future Avengers: Assemble!
S1, E4: Bored with hanging around Avengers Tower, Makoto, Chloe, and Adi sneak into New York City to try and become heroes on their own. Meanwhile, Ares, the God of War, surprise attacks the unaware Avengers.