Greece
S1, E4: Few of Europe’s countries boast the wide and wondrous variety of animals found in Greece. Its mainland is dubbed the ’Serengeti of Europe’, while the coast is home to Europe’s largest marine reserve. Greece is a land brimming with natural treasures. Hidden hunters feast on migrating birds, a scorpion searches for his soulmate, and young seal pups venture out into the unknown.