Dallas: Real Housewives of... Guess Who's Coming to Dinner?
S1, E5: Tiffany's attempt to play peacemaker with LeeAnne and Brandi fails, causing Tiffany and LeeAnne to clash; Travis buys Stephanie's affection with major bling to celebrate their anniversary; Cary receives a fabulous surprise gift from Mark.