Miskina, Poor Thing Hunger Management
S1, E2: Though Maxime has embraced his new-found spiritual path since the wedding, Safia is angry at her sister. Fara knows she'd better fix the damage she did if she intends to return to the family home, but this could prove a bigger task than she can face.