HXEROS Rising!
S1, E5: When Kirara is abducted during battle, Retto and the others head to a nest of Kiseichuus to rescue her; Kirara frees herself from her restraints and encounters Chacha, a princess of Kiseichuus who is imprisoned because of her mutation.