I Am Number Nine
S5, E6: Blair's former minions and Charlie compete for a spot in the royal bridal party; Nate tries to make Diana (Elizabeth Hurley) jealous; Serena's boss (Michael Michele) remains determined to obtain the film rights to Dan's book.