One Tree Hill I Love You But I've Chosen Darkness
S4, E5: Lucas discovers that Derek's interest in Peyton is more than brotherly; Haley feels Nathan slipping away when he receives a scholarship to Duke University; Deb tries to kick her pill addiction.