I Will Make You Invite Me to a Movie + Kaguya Wants to Be Stopped + Kaguya Wants It
S1, E1: Shuchiin Academy is a beacon for talented students; the vice-president of Student Council, Kaguya Shinomiya, and the president, Miyuki Shirogane, are attracted to each other, but they are both too proud to be honest about their feelings.