We Are Golden If You Can't Beat ´em, Sell Out
S1, E6: Marilú and Vanessa watch an emotional interview with Rodrigo T Guevara, but they doubt his personal story and his reasons for inviting them to his sanctuary; Marilú wants to sell the business, but Vanessa wants Rodrigo to invest in their company.