The Guide to Essential Italy Imperial Palaces of the Palatine Hill
S1, E3: Learning about the marvels of Roman hydraulic engineering and visiting the massive Circus Maximus; exploring the ruined baths; discovering the palace complex of Domitian, the houses of Augustus and Livia and the Renaissance Farnese Gardens.