Inspired: Dan Scanlon, Where Ideas Come From
S1, E5: Inspiration can be hard to come by. Sometimes it takes years to find, while other times it's been right under your nose. Director Dan Scanlon takes us on a personal journey of inspiration that led to his film, Onward.