Inspired: Deanna Marsigliese, The Art of the Pivot
S1, E2: Inspiration isn't instant. Coming up with unique and creative characters takes time and effort. Character Designer Deanna Marsigliese takes us through the process of character creation and the artistic detours that often come with it.