Inspired: Jessica Heidt, Who Gets All the Lines?
S1, E4: Script Supervisor Jessica Heidt manages endless lines of dialogue. Through her script access, she detected a disparity in male to female roles, motivating her to create a program to improve gender balance throughout Pixar's films and the greater film industry.