Future Avengers Iron Fist
S1, E5: Thor takes Makoto, Chloe, and Adi on a visit to K'un Lun, where they meet Iron Fist. He agrees to train the kids. Makoto is frustrated by the training exercises. Thor receives a warning about a threat, which only the Future Avengers can stop.