It's Not the Cow, It's the How Farm Rebellion
S1, E1: Benedikt Bösel is a farmer leading a young team that is testing a new type of agriculture in the fight against climate change; Benedikt has to deal with a scenario that farmers will encounter more often around the world: drought and sandy soils.