Tickety Toc Jammy Sandwich Time
S1, E3: Madame Au Lait is cleaning the clockhouse so Tommy and Tallulah take their jammy sandwiches to their room to eat. When some jam gets splodged on a blanket, Tommy and Tallulah try to clean it without telling Madame Au Lait!