Jerusalem - An Introduction to the City
S1, E3: Surveying the topography and layout of Jerusalem; reviewing biblical accounts of Jerusalem from the arrival of David around 1,000 B.C.E. to the start of the Babylonian exile in 586 B.C.E.; the remains of an Assyrian siege on the city of Lachish.