Jim Gaffigan: Quality Time Jim Gaffigan: Quality Time
S1, E1: Jim Gaffigan is in top form for his 7th comedy special. The 4-time Grammy nominated comedian, doesn’t understand why we aren’t more honest about the reasons we don’t want to attend events, while at the same time embraces lying to kids. From horses and dog birthdays to traveling and museums, Jim continues to impress. Get ready to sit back and enjoy some Quality Time with Jim Gaffigan!