Jim Parsons, Kristin Cavallari, Savannah & Todd Chrisley
S3, E1: Tyler connects actor Jim Parsons with his late grandmothers, and causes fashion icon Kristin Cavallari to break down in tears when he clarifies her brother's final moments.