Antiks Joey and Boo's Delicious Mishaps
S1, E101: Join Joey and Boo, two adventurous and fun-loving ants, as they navigate the challenges of life in the great outdoors. From tasty treats to uproarious escapades, these two friends take on the world with a dash of humor and a heap of slapstick silliness.