June: This Citadel Is Joyous, Isn't It?
S1, E6: Yasusada Yamatonokami and Kiyomitsu Kashû prepare an expedition of discovery to Edo. Shortly before their departure, the master falls ill. On the way, the group must search for medicinal herbs with which they can treat his fever.