Kaguya Wants to Trade + Chika Wants to Go Somewhere + Miyuki Wants to Hide His Ignorance
S1, E2: The students think that Shirogane is a veteran when it comes to romance; a male student asks his advice on a matter of the heart, but if the truth about Shirogane's lack of experience got out, he would lose his dignity.