The Silent Service Kaieda VS Fukamachi
S1, E3: The Tatsunami arrives in the region, where the operation is at a standstill after Kaieda's declaration. Fukamachi boards the Seabat to try and stop Kaieda and learns of Kaieda's true intentions.