How I Escaped My Cult La Luz Del Mundo
S1, E3: As a devoted member of La Luz Del Mundo, Alethea obeys her apostle Samuel Flores, becoming his sex slave. But when other brave women reveal their own horrific abuses, it leads to a dramatic arrest, an intense trial, and a harrowing escape.