Letter Promise Adult Seventy
S4, E10: When Matt and Colleen treat Jen and Greg to a fancy dinner as a "thank you" for writing a recommendation letter, Jen and Greg are mortified when they realise they never wrote it; Sophia asks Tim and Heather to get her a pig.