Chiruran 1/2 Love Letters
S1, E4: The struggles of being a member of the Shinsengumi never end. Not only do the men fight to keep the peace in Kyoto but they also spend time writing back to their numerous female fans. Everyone except for Nagakura Shinpachi that is. Will Shinpachi ever get a much desired love letter?