Miskina, Poor Thing Mabrouk
S1, E1: Fara contributes as best she can to organising the wedding for her sister, Safia and her groom Maxime, while Rania, their grandmother, refuses to leave the kitchen and join the ceremony; Fara is ready to do whatever it takes to avoid a family drama.