Dallas: Real Housewives of... Mad as a Hatter
S1, E2: Leanne enlists the help of a designer to create an extravagant hat for a big event, the Mad Hatter's Tea Party; Tiffany and Aaron go house hunting; for the tea party, Brandi dons a hat decorated with a special surprise.