Rasbhari Madam Ke Husband Bhole Hain Bade
S1, E4: Nand, feeling confident, tries to kiss Shanu but ends up getting slapped; so, in return, he tells Naveen about all of Shanu's doings and she breaks down, revealing that she is possessed by a spirit who makes her seduce people.