Mathematics in Crisis
S1, E3: Mathematics hits the rocks of uncertainty in the 19th and 20th centuries; the discoveries of non-Euclidean geometries and the incompleteness theorem of Kurt Godel; "Alice in Wonderland" sheds intriguing light on this view of reality.