Megan Fox, Jewel, David and Rosanna Arquette, Nicole Sullivan
S3, E4: Actor Megan Fox reveals her supernatural gifts and shares her red-carpet fears; actor Nicole Sullivan's deceased grandmother sends a message of forgiveness; Tyler shares revelations from the other side about singer Jewel's health and future.