The Mindy Project Mindy's Birthday
S1, E17: Mindy's colleagues set up a fake blind date to lure her to a surprise party for her birthday. However, the random guest list is not a success and the gifts make her feel like an overweight loser in love, so she throws a tantrum and leaves early. As Mindy's crestfallen pals try to track her down, Danny and Jeremy compete for the attention of her attractive friend Alex.