Missing Pieces
S13, E5: A young woman visiting from Buffalo claims that her car was stolen outside a Manhattan convenience store with her baby still buckled in the backseat. Benson (Mariska Hargitay) and Amaro (Danny Pino) get as much information as they can from the anxious mother and her boyfriend at the police station, while Fin (Ice-T) and Rollins (Kelli Giddish) track their path from Buffalo for clues. When the parents’ stories don’t add up, the detectives must uncover what really happened to the missing baby, and the truth surprises everyone. Also starring Dann Florek (Captain Donald Cragen). Special appearances by Diane Neal (ADA Casey Novak) and Tamara Tunie (M.E. Melinda Warner).