The Bradshaw Bunch Mr Wrong
S1, E3: Rachel is with the wrong guy and everyone in the family can see it but her; while Terry and Zurie get payback on Tammy after years of her pranks, Lacey and Noah consider moving back to Texas to be closer to family.