Cosmic Love Must Be a Full Moon
S1, E2: Things get messy as the Elements forge new bonds during a group activity. Maria struggles to follow the advice of the Astro Chamber, and the pressure of the experiment begins to overwhelm firefighter Connor. Each Element discovers another one of the.