Becoming Elizabeth Necessity Compels Me to Plague You
S1, E5: Elizabeth is determined to not fall into the same traps she did when last she was at Chelsea; while the court has been rocked by Mary's defiance, the Lord Somerset is still more concerned with the war in Scotland.