No one should have to see you as a Christmas host!
S1, E2: Per Andersson stuffs his face with Cypriotic sausages for breakfast and Magnus Betnér showcases his terrible morning mood; Gina Dirawi attempts to arrange a massage salon; Anis Don Demina looks for jokes.