Diablo Guardian NY: Trick or Treat
S1, E3: Violetta discovers that Superman used some of her money to rent an apartment. While disappointed at first, she gives in to the routine of a serious relationship. She soon gets bored and goes back to her life of tricks, pushing Eric away.