Nyaan Doesn't Know About Kira-Kira
S1, E5: Machu plans to earn money in the Clan Battle and travel to Earth with Shuji and Nyaan; on the day of the Clan Battle, Machu is caught by Xavier; at this rate, the trip to Earth will remain just a dream.