Tour Group One Wedding and a Bat Erection
S1, E4: The adventurers go scuba diving in the Maldives; Jared finally chooses between Jenna and Misty; Amy and Heather confront each other; after 16 years of marriage, Jeff and Jetta renew their vows on the beach.