Doctor X Surgeon Michiko Daimon ope.1
S1, E1: Hikaru Morimoto, a doctor at the Teito University Hospital, comes to the rescue of a man who suddenly falls ill. A woman approaches and examines the man's body and tells them he needs an emergency operation.