Pinwheels and Whirligigs
S6, E7: Nancy decides that her family has seen enough gunslinging for a lifetime, so to lighten things up she takes them to a Montana fair. Andy and Silas enter a butter-eating contest while Doug looks after the baby and makes friends with the carneys. Elsewhere, Nancy escorts Shane on a rollercoaster where they stir up some trouble in line.