Poland
S1, E3: Europe’s ancient landscapes have virtually disappeared, but some stretches remain. A rich mosaic of habitats still cover the country of Poland. Lush forests, vast lowlands and mountain peaks all team with life. But the wildlife here has to fight to survive. Sea eagles battle over breakfast, seasoned hunters adapt to extreme conditions, and a crafty caterpillar pulls off the ultimate heist.